Låt oss alla bara ha lite sex.

Ibland undrar jag varför tjejer blir kallade slampor så ofta? Varför blir inte killar kallade det? Vi tjejer kan bli kallade slampor bara vi tar med oss en kille hem från krogen och ligger med honom. Killen som följer med är lika mycket slampa isåfall. Fast jag kallar hellre honom min lilla bitch. Vill man bara ha någon för kvällen, så är väl inte det fel? Jag förstår inte det. Sex är skönt. Sex är väldigt skönt.

Det här med ordet "slampa" är ute. Så, jag tycker alla killar därute ska tänka om när dom kallar tjejer för slampa. Jag vill tro att fler av oss tjejer inte tar åt oss lika mycket längre, men så är det nog inte tyvärr. Måste väl påpeka att det är tvärtom också. Många killar blir kallade det ena och det andra, vilket heller inte är okej.

Kan man inte bara ha sex med någon, och that's it? Inte i dagens samhälle.


Kommentarer
Postat av: Carro

de e rätt tänkt!

2009-01-19 @ 22:26:12
URL: http://sandraocarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

sex är fint <3<3<3

2009-01-20 @ 19:37:31
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: Carola

Klart man är ett luder om man tar hem någon för natten,men så är samhället nu för tiden.Vill bara kräkas,detta gäller både män och kvinnor.Sedan avskyr jag att m,an klagar att soc tar barn,är man inte kapabel att ha bran så gör soc rätt.Barn ska inte ha såna som ränner ute,är man mamma ska man vara hemma med barnet,undra var samhället är på väg.

Läs bibeln så får ni svar

Bevara kärnfamiljen

2010-11-26 @ 13:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback